Monday, April 13, 2015

Datli energiapallid chia ja toorkakaoga

Hei! Mu üheks suurimaks kireks on kokkamine ning mulle meeldib katsetada erinevaid retsepte. Ma armastan kōike, mis sisaldab šokolaadi ja viimasel ajal muud ei teeks kui ajaks šokolaadi näost sisse :) Kuid üritan tervislikum olla, et end paremini tunda ning et trennist ikka midagi kasu ka oleks. Niisiis otsustasin esimest korda elus teha energiapalle. Ostan neid pidevalt ja need on hea magus snäkk. Koperdasin instagramis ühe toorretseptide lehekülje peale ning leidsin ülilihtsa retsepti!

Vaja läheb:

1 kruus pehmeid datleid
2-3 tl toorkakaod
1 tl kookoseōli
0,5-1tl vanilla essensi (seda ōiget ;))
Ning veeretada vōib neid kakaos, kookosehelvestes, chia seemnetes vōi mis iganes meelepärases

Edasi on lihtne, lihtsalt töötle ühtlaseks massiks, kas siis saumikseri vōi mōne muu sobiva kombainiga.

Nagu enamus asjadega, kodus tehtud asi on ikka kordades etem! Ma ei kujuta ette, et ma enam ostaks kuskilt kohvikust energiapalle. Need on palju kuivemad ja maitsetumad. Need on magusad! Aga rohkem pole vajagi, kui 1-2 energiapall ja magusaisu on rahuldatud ;)






No comments:

Post a Comment